Print

Listmembers,
I lost the new e-mail adress of Kees Paap. I worrie a bit about him,
because immediately after his pallidotomy he wrote he was fine and from
than he was silent. So I'll ask him.

Kees, je stilte maakt mij ongerust. Als je dit bericht leest, laat dan even
weten hoe het met je gaat. Als het niet zo goed gaat, kan het je misschien
een beetje geruststellen dat het na een pallidotomy in eerste instantie
vaak fantastisch gaat, waarna er een tijd komt dat het allemaal tegenvalt,
maar dat het uiteindelijk toch meestal weer meevalt. Die tweede fase zou
vaak een stuk beter te verdragen zijn, als je van te voren op deze
mogelijkheid gewezen zou zijn. Maar ik hoop dat ik er naast zit en dat het
gewoon goed gaat.
Ida

Vriendelijke Groeten / Kind regards,

Ida Kamphuis                            mailto: [log in to unmask]